آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

حال این روزای من

1394/5/20 18:44
نویسنده : زینب
274 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دارم قرص هایی که دکتر بهم داده مصرف میکنم هنوز فرصت نشده بریم برای سونو آزمایش . احتمالا آخر این ماه بریم . امیدوارم مشکلی پیش نیاد .  اون خانمه که باردار شده بود و نوبت دکترشو داد به من متاسفانه توی 6 ماهگی بخاطر تزریق یه آمپول اشتباه توسط یه مامای تازه کار  خونریزی کرد و بچه اش سقط شد . خیلی براش ناراحت شدم.  خدا بهش صبر بده 

از یه خواب خوب بگم .. صبح روزی که که قرار بود برای  اولین بار برم مطب دکتر جدیدم خواب دیدم توی حرم امام رضام و مطب دکتر یه گوشه از حرم توی صحن انقلابه جمعیت زیادی داشتن میرفتن سمت مطب  منم همراه جمعیت  توی حرم داشتم میرفتم سمت مطب دکتر که از خواب بیدار شدم .   بخاطر همین احساس خوبی نسبت به این دکتر پیدا کردم. تصمیم گرفتم اگه روزی نتیجه گرفتم . خوابمو برای دکترم تعریف کنم . .   امیدوارم این دکتر وسیله ای از طرف خدا برای درمان بیماریم باشه . امیدوارم مادر شدنم نزدیک باشه . امیدوارم رضا کوچولوم بزودی بیاد و حال دلم خوب بشه.  دعام کنید..

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:14
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني يه بار فقط تست کن / باور کن لذت مي بري خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لينگم کن ***** خريد شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir
مامان علی مردان
21 مرداد 94 1:03
وای چه خوابی شک ندارم که به زودی مامان میشی. وای چه داغ بدی.الهی خدا بهش صبر بده
فافا
2 شهریور 94 12:12
زینب جونم خونه نو مبارک بلاگفا همه رو درب و داغون کرد لامصب! عزیزم خیلی خواب خوبی دیدی ها ! شک نکن نی نی به زودی میاد . راستی عزیزم برات آرزو میکنم توی شغل هم موفق باشی. زینب جونم نی نی در راهه . به زودی بهت اعلام وجود میکنه این خط اینم نشون
زینب
پاسخ
مادر منتظر
2 شهریور 94 19:50
سلام عزیزم خونه جدیدت مبارک،ان شالله که هم کارت درست شه و شاغل شی و هم نی نی،گلت توی دلت خونه کنه عزیزم منتظر خبرای خوبت هستم
زهرا
24 شهریور 94 12:26
سلام عزیزم خوبی؟ ان شالله که خیلی زود هر دوتامون مامان بشیم منم مثل تو خیلی وقته که منتظر بچمم که بیاد پیشم، دوسال پیش برای سه ماه حس مادرانه رو تجربه کردم ولی خدا خییییلی زود امانتیشو ازم پس گرفت، قلب بچم تشکیل شده بود و همه چیزش خیلی خوب بود ولی برای سونوی هفته 12 که رفتم یهو خانوم دکتر بهم گفت که بچم نبض نداره و من مجبور شدم کورتاژ کنم، حتی فکر اون روزا هم حالمو بد میکنه، الآن دو ساله که بازم انتظار میکشم که خدا دوباره بهم عنایت کنه، البته نه مثل قبل اینقد کوتاه، ایندفعه پیشم بمونه تا آخرش ، تو هم واسم دعا کن؛ منم واست دعا میکنم؛ شاید دعاهامون در حق همدیگه زودتر برآورده بشه
زینب
پاسخ
عزیزم ممنون از دعای قشنگت . انشالله هرچه زودتر هردومون مامان بشیم
فاطمه
28 دی 02 1:15
سلام میدونم این پستت قدیمیه ولی این ذکر۱۴هزار بار "اللهم عجل لولیک الفرج"رو کنار ضریح شنیدم تو صف بودم که برم دست به ضریح برسونم یه خانم عرب زبان اومده بود پیش یکی از خادمای حرم میگفت بچه دار نمیشم بچه میخوام اون خادم بهش این ذکرو گفت به یکی گفت که براش بگه