آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

یعنی میشه منم شاغل بشم

1394/5/20 18:26
نویسنده : زینب
301 بازدید
اشتراک گذاری

خرداد 93 آزمون استخدامی دادم . حدود یکسال بعد به من و و چند نفر دیگه گفتن آماده بشیم برای مصاحبه . دقیقا نمیدونستم چی میپرسن ولی چند یه مقدار مطالعه کردم و با آمادگی نه چندان زیاد رفتم برای مصاحبه. چند ماه بعد اسم اونی که قبول شد رو اعلام کردن من نبودم زیاد ناراحت نشدم چون خودمم از مصاحبه راضی نبودم . گذشت تا چند ماه پیش یه روز با من تماس گرفتن و گفتن نفر اصلی انصراف داده و شما مدارک کاملت رو بیار که جایگزینش بشی . حسابی غافلگیر  شدم  از خوشحالی گریه کردم خدارووهزار بار شکر کردم که لطفش شامل حال من شد. قرار شد دوباره مصاحبه بدم این بار کاملا میدونستم چی میپرسن حسابی مطالعه کردم و با آمادگی کامل رفتم . مصاحبه ام از نظر خودم خوب بود . ولی هنوز نتیجه رو نگفتن ... 

 امیدوارم همینطور که تا الان لطف خدا شاملم شده بقیه اش هم به لطف خدا درست بشه. من خیلی دوست دارم شاغل بشم احساس میکنم از نظر روحی به این شغل  نیاز دارم. برام دعا کنید کارم درست بشه و استخدام بشم...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان علی مردان
21 مرداد 94 1:00
انشااله زینب جوووونم