آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

نسخه ماهک

1394/10/13 22:28
نویسنده : زینب
229 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماه پیش توی وبلاگی به اسم ماهک نسخه بارداری پیدا کردم که چند نفر با استفاده از اون نسخه همون ماه باردار شده بودن من جمله خود ماهک . تصیمیم گرفتم یه بار امتحانش کنم بالاخره این ماه داروهاشو تهیه کردم و از امروز که روز اول پری بود شروع کردم به خوردن جوشانده. تلخ نیست  ولی بدمزس . روزی 2-3 لیوان  سه روز اول پری باید بخورم . نمی دونم تاثیر داره یانه ولی بحر حال نتیجه هم نده برای پاکسازی رحم خوبه . امیدوارم نتیجه مثبت بگیرم . برام خیلی دعا کنید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علی آقا
14 دی 94 18:20
سلام گلم پیدا کردی ماهک رو خدا رو شکر انشاالهنتیجه بگیری عزیز دلم
مریم
15 دی 94 19:28
سلام زینب جان ان شاء الله که به حق امام زمان نتیجه میگیری. راستی من از بچه های گروه حیات خلوتم .
زینب
پاسخ
خیلی ممنون گلم .اگه وبلاگ داری آدرسشو بنویس
مریم
20 دی 94 10:54
نه عزیزم وبلاگ ندارم .
مامان راضیه
27 دی 94 0:37
سلام گلی خانم خونه نو مبارک
زینب
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر
30 دی 94 19:28
عزیزم اگه نتیجه گرفتی بیا وبلاگم و خبرشو بده، باشه؟