آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

برای فرزند آینده ام

1394/9/21 21:23
نویسنده : زینب
218 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم، فرزندم، من مادرت هستم...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد،

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را،

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت؛

تا بدانم حجم یک لبخندکودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد؛

من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین،

بهشت من زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست؛

من هیچ نمیخواهم هیچ،

هیچ روزی به من تعلق ندارد،همه ساعتها و ثانیه های من تویی

 ومن دست کودکیت را میگیرم تابه فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است

 بر تو وهیچ منتی ازمن بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا آورده ام.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سحر
3 دی 94 12:34
سلام عزیزم ی پستی تو وبلاگم دارم که ظاهرا هر کی استفاده کرده همون ماه اول باردار شده اگه خواستی امتحانش کنی بگو تا رمز شو بدم
ثمره
3 دی 94 13:56
سلام عزیزم،روزتون بخیروشادی وب قبلی وجدیدتون خوندم،ان شالله به لطف خدا وصبر وامیدواری خدای عزیزم بهترین هدیه اش را تقدیم میکنه،فقط ما کمی عجول هستیم،درکارخدا هیچ چیز بی حکمت نیست اندکی صبرسحرنزدیک است....
aylar
4 دی 94 18:38
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
سحر
6 دی 94 12:28
دوباره سلام.میشه بپرسم کجایی هستین؟؟؟؟
نقاش کوچولو
7 دی 94 0:29
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
فافا
9 دی 94 10:18
یادته خودت یه جمله بهم گفتی منمزدمبالای وبلاگم ؟ اگه همه درها بسته است تو به آسمون نگاه کن اونجا یهپنجره بازه . تو فقط خدا خدا کن .... منم 3 سال و خرده ای از عروسیم میگذره. منم حرف و حدیث می شنوم . به منم میگن چرا بچه نمیاری. به منم میگن چرا بچت افتاد . نمی دونم خبر داری من بعد از سقط اولم دوباره باردار شدم و متاسفانه اونم رفت . دنیا هربدی داره خوبیش اینه که روزهای سخت میرن .... توکل کن قوی باش . ناامیدی بدترین بیماریه . خیلی ها بودن که باید آی وی اف میکردن ولی توی ناباوری خیلی طبیعی باردار شدن . دست به دعا بردار . خالصانه ازش بخواه . حرفهای مردم رو بریز دور . اهمیت نده . بله عزیزم عروس عموی خودمنم بعد از ای وی افی که سقط شد طبیعی باردارشد .
سحر
9 دی 94 10:27
سلام عزیزم.چرا جای بد،هر شهری زیبایی های خاص خودش و داره.عروس دایی همسر من هم اهل اهواز.از دستور ماهک جواب گرفتی بای و بگی تا هم با خبر انشااله بارداری من خوشحال بشم هم امیدوارم تر و مصمم تر واسه اینکه خودمم از این دستور استفاده کنم
الی
13 دی 94 14:19
ایشالا این ارزو و هزارتا ارزوی قشنگ دیگت براورده میشه از ته دل برای رسیدنت به این روزای قشنگ دعا میکنم