آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

نامه ای به امام حسین ( ع )

1394/9/5 10:23
نویسنده : زینب
263 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم یه هفته پیش رفت  زیارت کربلا .. ما که لیاقت زیارت نداشتیم. برای همین برای امام حسین یه نامه نوشتم که مامانم از طرف من بندازه توی ضریخ امام حسین ..اونقدر روسیاهم که حتی لیاقت نامه نوشتن رو هم ندارم ولی نوشتم به امید نگاهی به امید جوابی . امام حسین ما رو ببخش که فقط موقع گرفتاری و مشکلات یادت میوفتیم. ولی امام عزیز مگه ما بنده های روسیاه موقع گرفتاریا به جز شما کیو داریم که واسطه قرار بدیم . شاید خدای بزرگ به واسطه شما و به خاطر شما  مشکلات ما رو حل کنه .  امام مهربون تو رو به علی اصغرو حضرت رقیه ات  نامه منو بی جواب نذار.  دامن همه مادرای منتظر رو سبز کن

زائر کرب وبلا گفت خداحافظ و رفت  دل من پشت سرش کاسه آبی شد و ریخت . 

برای سلامتی همه مسافرای کربلا  صلوات

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان علی آقا
7 آذر 94 6:28
انشاالگلم حتما جواب بگیری مامانتان هم بیان به سلامتی
مادر منتظر
9 آذر 94 11:56
الهی قربون دل بیقرارت،ان شالله امام حسین خودش به داد دلت میرسه و دامنتو سبز میکنه گلم من همیشه منتظر خبر خوب مادرشدنت هستم