آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

کرونا

1399/4/13 23:08
نویسنده : زینب
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب وبلاگیم . حال و احوالتون چطوره . خوبین؟

بالاخره چیزی که دور از انتظار نبود اتفاق افتاد بعد از اینکه توی شهرما کرونا به شدت شیوع پیدا کرد و توی این وضعیت ما کارمندای بیچاره مجبور بودیم بریم سرکار ، منم هم مستثنی نبودم و بعد از دو سه تا از همکارا ، مریض شدم

کرونای لعنتی چند روزیه که مهمون خونه ما شده . مهمون بی ادب 

روزای اول احساس بدن درد و خستگی داشتم به خیال اینکه ممکنه یه سرماخوردگی ساده باشه سرکار میرفتم وای که با اون حال بدم چقدر کار کردم تو اون روزا . بعدش که آزمایش دادم و ۸ روز طول کشید تا جوابش بیاد توی این مدت حالم بهتر شده بود بازم سرکار میرفتم. 

وقتی جواب مثبت اومد تعجب نکردم چون انتظارشو داشتم 

الان چند روزیه که تنفسم کمی مشکل پیدا کرده. توی قفسه سینم درد کمی احساس میکنم. ممکنه ریه ام درگیر شده باشه. 

شوهر بیچاره ام علایم بیماریش از دیروز شروع شده .  

خدا میدونه چه بلایی سرمون بیاد

اگر بسلامت از این بیماری گذشتم و زنده موندم ، میام و دوباره مینویسم اگرم نه حلالم کنید. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
13 تیر 99 23:13
زینب جون خانواده ما هم کرونا گرفتن انشالله که زودتر حالتون خوب مبشه برمیگردید به نی نی وبلاگ باز هم خاطره مینویسید
خیلیی زیاد مایعات بخورید که حالتون زودتر خوب بشه
زینب
پاسخ
ممنون عزیزم چقدر سریع ماشالله
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
13 تیر 99 23:18
😘😍😍
سوری
14 تیر 99 7:32
زینب جان خوبی؟ همسرت خوبن؟
زینب
پاسخ
ممنون عزیزم بهتریم
الهه
17 تیر 99 12:43
سلام اجی خوبی بلا دور باشه ازتون اجی فکر کنم کرونات خفیفه اجی یعنی ضعیفه اجی ان شاءالله زود خوب میشی اجی 
زینب
پاسخ
ممنون🌷
الهه
20 تیر 99 0:46
سلام اجی خوبی حالت بهتره اجی همسرت بهتره اجی؟؟؟
منم دیروز یعنی پنجشنبه احساس خستگی میکردم اجی مامانم میگفت هیچیت نیست ولی دیگه نرو بیرون اخه میرفتم بیرون اجی اونم فقط جمعه هفته پیش بود و همینطور چهار بار هم تو این هفته رفتم نون سنگک یا بربری میخریدم رو هم میشد ۵ بار که رفتم بیرون اخه اخرین باری که رفتم بیرون روزهای فروردین بود اجی منم به خاطر یه چیزهایی و همینطور به خاطر داداشم میرفتم نون میخریدم اجی ولی الان میگم کاشکی نمیرفتم اون ۵ بار رو من که این همه پامو بیرون نمیذاشتم چرا الان بیام بیرون دو بار هم رفتم خرید ولی اولیش ناقص موند البته یه بارم با بربری پنیرم خریده بودم اجی ولی وقتی احساس خستگی میکردم و داغ میکردم فکر کردم شاید مریضم سرفه هم کردم یه بار اووف یعنیا من هر جام درد میگیره فکر کردم کرونا دارم به خدا اگرم بگیرم حقمه 
زینب
پاسخ
سلام&zwnjممنون بهتر شدیم . نگران ان شالله چیزی نیست چند روزی رعایت کن فقط