آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

آرامبخش دلم، قرآن

1398/8/11 13:06
نویسنده : زینب
892 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخوام بگم خیلی با قرآن مانوسم، نمی خوام بگم خیلی به دستورات قرآن عمل می کنم ولی نمیدونم چرا هربار قرآن رو به نیتی باز میکنم خوب یا بد کاملا درست از آب در میاد. همه دفعات قبل

امروز دلمو صاف کردم و قرآن رو به نیتی که خودتون می دونید باز کردم . این آیه اومد:

(( اذ دخلوا علیه فقالوا سلاما قال انا منکم وجلون* قالوا لاتوجل انا نبشرک بغلم علیم* قال ابشرتمونی علی ان مسنی الکبر فبم تبشرون* قالوا بشرنک بالحق فلا تکن من القنطین* قال و من یقنط من رحمه ربه الا الضالون ))

آنگاه كه بر او داخل شدند و گفتند: سلام. ابراهيم گفت: ما از شما مى‌ترسيم. گفتند: مترس، ما تو را به پسرى دانا بشارت مى‌دهيم. 

گفت: آيا مرا بشارت مى‌دهيد با آنكه پير شده‌ام؟ به چه چيز بشارتم مى‌دهيد؟ گفتند: به حق بشارتت داديم، از نوميدان مباش. 

گفت: جز گمراهان چه كسى از رحمت پروردگارش نوميد مى‌شود؟

به امید آن خدایی که در همین نزدیکی هاست ....

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
13 آبان 98 8:53
سلام اجی خوبی چه ایه قشنگی ان شاءالله که زودی دلت شاد میشه سوره حمد و قل هوالله رو زیاد بخون البته یه روشی هم تو خوندن سوره حمد هست اونم از یه دوستم یاد گرفتم لینک پست دوستم رو تو ادرس وبلاگ گذاشتم اجی رو اسمم بزنی میاره ان شاءالله که دلت میشه ممنونم ازت بابت نظراتی که برام گذاشتی اجی
زینب
پاسخ
میگم کدوم پست نظر گذاشتم هر چی میگردم نیست😂
الهه
13 آبان 98 20:38
سلام اجی خوبی همون که بهت نظر دادم در مورد اذرماه تو هم تو وبم جوابمو دادی اجی
سوری
13 اسفند 98 8:20
سلام زینب عزیزم
وای چه آیه زیبایی ان شا... که به زودی مادر میشی مهربان
منم قبل داشتن محمد برام آیات بشارت می امد...صبر و صبر و الله مع الصابرین
راستی مسابقه قران چطور شرکت کردی منم دوست دارم برا بزرگسالان هم هست؟
زینب
پاسخ
سلام . چون پدرم جانباز هستن از بنیاد شهید تماس گرفتن و دعوتم کردن که در مسابقه قرآن شرکت کنم. میتونی به دارالقران شهرتون سر بزنی