آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

هعییی روزگار

1398/8/13 11:44
نویسنده : زینب
252 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 13 آبانه

الان که داشتم پست مربوط به خانه سبز (تاریخ 98/7/29)  رو میخوندم یهو دیدم اونجا نوشتم 4 آبان سالگرد ازدواجمه.  ای وای خدایا 4 آبان اومد و رفت. من و همسرم اینقدر غرق در  گیرودار زندگی شدیم که اصلا هردومون یادمون رفت . چه بی احساس شدیم هردو.. انگار هیچ بهونه ای واسه شادی نداریم حتی الان که خونه جدیدمون داره آماده میشه.

دوشب پیش یه خواب وحشتناک دیدم داشتم سکته میکردم اگه چند لحظه بیشتر خواب میموندم و بیدار نمیشدم حتما میمردم. من هر دفعه روی کمر میخوابم امکان نداره که خواب وحشتناک نبینم. بدنم قفل شده بود داشتم خفه میشدم هر چی سعی می کردم بدنمو تکون بدم نمیشد. میدونستم دارم خواب می بینم. چشمامو باز کردم سقف اتاقو دیدم . دیدم یه نفر کنارم نشسته و فقط یه چشمش پیدا بود داشت با انگشت روی بدنم فشار میداد. دیدم مامانم و برادرم اونورتر نشسته ان. با التماس بهشون گفتم بیدارم کنید بیدارم کنید. اینقدر توخواب ناله کردم و زور زدم که بیدار بشم تا بلاخره از خواب پریدم . همسر خان تو اتاق مشغول بازی با کامپیوتر بود تا دوید که بیدارم کنه دیگه من پریده بودم.یه لیوان آب داد دستم بهش گفتم اینقدر ناله کردم چرا نیومدی بیدارم کنی؟ گفت نشنیدم. 😐 خلاصه سکته رو رد کردم. 

به این حالت تو خواب میگن بختک .ما بهش میگیم تپ تپو !!!

امیدوارم هیچ وقت تو خواب تپ تپو نگیرتون. منو که همیشه میگیره !!!😢

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه
13 آبان 98 20:41
سلام اجی خوبی خوب سعی کن تو کمر نخوابی اجی
زینب
پاسخ
سعی میکنم نخوابم ولی بعضی وقتا اینقدر خسته ام تا سرمومیزارم روبالش همونجوری رو کمر خوابم میبره
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
13 آبان 98 21:58
ما بهش میگیم خفتو منم دچارش شدم خیلی وحشتناکه
زینب
پاسخ
وحشتناکه خیلی
الهه
21 آبان 98 7:26
سلام اجی خوبی پنجشنبه ۲۳ ابان اپم تونستی یه سر بهم بزن اجی 
زینب
پاسخ
اینقدر من فراموشکارم که نگو . حالا چه ساعتی هستی
الهه
22 آبان 98 23:26
سلام اجی خوبی صبح میزارم پست رو اجی البته اگه یادم نره اجی ولی سعی میکنم حتما بزارم پست رو هر وقت تونستی سر بزن اجی فراموشکار نیستی اجی فقط سرت شلوغه اجی منم درکت میکنم اجی
زینب
پاسخ
هم سرم شلوغه هم فراموشکار شدم هم وقت نمیکنم زیاد بیام وبلاگ
الهه
29 آذر 98 13:11
سلام اجی خوبی ۱ دی اپم اگه وقت داشتی بهم سر بزن اجی