آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

کوچولوی من بیا...

1394/7/22 21:48
نویسنده : زینب
263 بازدید
اشتراک گذاری

رضا کوچولوی عزیزم . روزی هزار بار لحظه به وجود اومدنت لحظه شیرین مثبت شدن آزمایش. لحظه به دنیا اومدنت . اولین لحظه بغل کردنت ،شنیدن صدای قشنگ گریه ها و خنده هات رو  با خودم مرور میکنم و تو خیالم باهات حرف میزنم . رضا کوچولوی عزیزم  تا مامان زینب از دوریت دیوونه نشده بیا . دیگه خسته شدم از حرفها و نگاههای آزاردهنده مردم .دیگه حتی دعاهای مردمم برام آزار دهنده است. تورو خدا بیا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سوری
26 مهر 94 22:49
سلام زینب جون خوبی؟ فکرکنم خدابزودی غافلگیرت کنه...
زینب
پاسخ
سلام ممنون عزیزم . چطور مگه...؟؟
زهرا
3 آبان 94 11:24
سلام زینب جون، تازه با وبلاگت آشنا شدم؛ با همه ی وجودم درکت میکنم ؛ من 2/5 سال پیش خط دوم پررنگ روی بیبی چکم دیدم ولی این حس مادرانه 3 ماه بیشتر طول نکشید و خدا امانتیشو خیییییلی زود ازم گرفت، الآن 2/5 ساله که منتظرم بازم خط دوم پررنگ که نه حتی کمرنگ روی بی بی چک ببینم، ولی انگار همه ی بیبی چکای عالم خراب شدن و دیگه یه خط بیشتر رو ثبت نمیکنن، واسم دعا کن که این انتظار بیشتر طول نکشه، خیییلی خسته ام از همه ی بیبی چکای دنیا متنفرم Oان شالله بحق این شبای عزیز هردومون به همین زودی حس مادر بودن رو تجربه کنیم؛ خیییییییییییییییلی زود
زینب
پاسخ
سلام زهرا جون. انشالله که همه منتظراا مامان بشن . من تو مراسمای عزاداری برای همه دعا کردم.