آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

روزها و شب ها

1396/9/27 10:17
نویسنده : زینب
215 بازدید
اشتراک گذاری

روزها

کتاب می خوانم

چای می خورم

برای خودم و او  با عشق غذا می پزم

به تو فکر می کنم ...

 

فیلم می بینم

کار می کنم

تلفن های کاری ام را جواب می دهم

به تو فکر می کنم...

 

قدم می زنم

خرید می کنم

برای دختر کوچک همسایه دست تکان می دهم

به تو فکر می کنم...

 

پشت ترافیک می مانم

به تو فکر می کنم...

 

شب ها اما

فقط

به تو فکر می کنم ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
27 آذر 96 11:02
سلام اجی خوبی ان شاءالله خواسته ات با حکمت خدا یکی باشه اجی
زینب
پاسخ
ممنون دوست خوب همیشگی من
الهه
29 آذر 96 11:23
سلام اجی خوبی جمعه اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
الهه
13 دی 96 10:09
سلام اجی خوبی ۱۵ اپم اجی تونستی بهم سر بزن میدونم سرت شلوغه اجی منظورم اینکه هر وقت وقتت ازاد شد بهم سر بزن اجی ممنونم
زینب
پاسخ
چشم عزیزم