آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

یه ویزیت عجله ای و کلی قرص جدید

1396/5/21 11:41
نویسنده : زینب
253 بازدید
اشتراک گذاری

12/5/96 دوباره راهی اصفهان شدیم . این سری مادر و خواهر هم همراهم بودند. تصمیم گرفته بودیم بعد از ویزیت دکتر یه گشتی توی اصفهان بزنیم و یه آب و هوایی تازه کنیم و یک شب بمونیم. هوای اصفهانم گرم بود البته نه به گرمی آفتاب سوزان خوزستان...

این دفعه پیش دکتر اولیاه پناه ویزیت شدم  خیلی تند تند و عجله ایی چون جمعه بود و دکتر کلانتر نبودش مجبور بودم قبول کنم.. گفت توی تخمدانت چند تا کیست داری که باید رفع بشه و بعدش دوباره ادامه درمان. قرص hd. قرص asa . و کپسول رویال3 که برای این آخری کل داروخانه های اصفهان رو گشتم پیدا نکردم بعدش گفتن بجاش عسل خالص بخور.

( یه توصیه به اونایی که مرکز ناباروری اصفهان میرن . سعی کنید تا میتونید پیش اولیاه پناه ویزیت نشید اصلا برای مریض وقت نمیزاره و همش عجله داره. از بین دکترایی که من پیششون ویزیت شدم دکتر یوسف زاده و حیدری نسبت به بقیه بهتر بودن)

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

الهه
21 مرداد 96 14:42
سلام اجی خوبی ان شاءالله که خیره نگران نباش اجی قرص هات رو هم به موقع بخور
زینب
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامانی گیتا جون و برديا جون
22 مرداد 96 7:56
سلام زینب جان یادم امد بهت بگم یکی از دوستای منم که بعد از دست دادن بچش تو هفته ی بیستم با وجود تحت درمان بودن تا چند سال بچه دار نشد و تصمیم گرفته بود بره مرکز ناباروری تو مشهد (اخه مشهد به ما نزدیک تره)اونجا یه دکتری که طب سنتی کار می کنه پیدا کرده بود که با کمک دستوراتی که اون بهش داده بود بعد 3 ماه باردار شد و دیروز زایمان کرد
زینب
پاسخ
احساس میکنم برای اونایی که مشکل حادی ندارن طب سنتی جواب میده ولی برای مشکلات پیچیده نه. منم باید خیلی زودتر از اینا قبل از عملم میرفتم طب سنتی نه الان که بدنم کلی دستکاری شده
الی
22 مرداد 96 8:26
عزیزم انشالله که خیره و دست پر برگردی شما گفتی اندومتریوز داری درسته؟الان کیست شکلاتی داری؟من خیلی میترسم
زینب
پاسخ
سلام دوست عزیز. بله کیست آندومتریوز دارم فکر کنم اسم دیگه اش شکلاتیه
مامان ایلین
22 مرداد 96 17:43
خواهر عزیزم امیدوارم هر چه زودتر به مراد دلت برسی.و یه فرشته ناز بیاد بغلت
زینب
پاسخ
ممنونم
الی
23 مرداد 96 15:00
منم کیست شکلاتی دارم 24*19میلی متر..میخوام این ماه سر خود ال دی بخورم بعد ماه بعد برم سونو که ببینم تغییری کرده یا نه... داروش همینه دیگه درسته؟فعلا نمیتونم برم پیش دکترم.از روز چندم گفتن بخوری؟
marzi
29 مرداد 96 14:13
عزیزم الهی که اینبار دست پر برگردی
الهه
2 شهریور 96 10:28
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم
الی
8 شهریور 96 8:06
زینب جان اگه دوست داشتی رمزتو بده مطالبت رو بخونم
الهه
2 مهر 96 0:40
سلام اجی اگه میشه رمز جدیدتو بهم بده رمز قبلی رو میزنم میگه اشتباهه
زینب
پاسخ
عزیزم رمز همونه فقط به فارسی بزن
رویا
4 مهر 96 15:46
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.