آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

این بار دکتر احمدی

1397/8/12 14:55
نویسنده : زینب
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . خیلی وقت بود ننوشته بودم حتی یادم رفته بود که آخرین پستم چیه.. نت اداره قطع بود خوب چیکار کنم؟ خخخخ

چند روز پیش زنگ زدم مرکز و دوباره نوبت گرفتم ... 7 آذر برای دکتر احمدی نوبت دادن اصلا فکرشو نمی کردم اینقدر زود نوبت بدن غافلگیر شدم خودمو برای برج 11 آماده کرده بودم. دکتر احمدی یکی از بهترین دکترای با تجربه مرکزه. برای اولین باره که میخوام پیشش ویزیت بشم. اینم تیره آخره توی مرکز ناباروری اصفهان.  ببینم خدا چی میخواد.  دعام کنید بچه ها. من که دیگه وقتی دعا میکنم احساس میکنم دعاهام هیچ اثری نداره و گیرا نیست . نمی دونم مردم چجوری و با چه زیونی دعا میکنن که به همه چیز می رسن. ...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 آبان 97 15:47
انشالله که جواب بگیرید. گل
الهه
13 آبان 97 9:24
سلام اجی خوبی ان شاءالله هر چی خیر و صلاحته همون بشه برات دعاهات مستجاب میشه اجی صبور باش تاثیرش هم به وقتش میبینی خدا خیلی مهربونه صلاح بنده هاشو بهتر از خود بنده هاش میدونه 
ثمرهثمره
14 آبان 97 2:18
سلام عزیزم، تقریبا تمام پستهاتون خوندم،برات از خدا بهترینهاروارزومندم،وهرچیزی راکه به صلاحتون هست رو رقم بزنه... نمیخام نصیحت کنم وشمارو ناراحت،یا بگید نفسش ازجای گرم بلند شده،منم مثل شما چند سال منتظر ی فرشته بودم،ودرست لحظه ی که فکرشو نمیکردم وهمه چیزو سپرده بودم به خدا،واز خدا میخاستم که الان که نتیجه ی ازدکتری نگرفتم ،خودش درمانم کنه،جوابی به من داد که تا الان سجده شمر بجا میارم...من مطمئنم خدا زمانی به بندهاش جواب میده  که انتظارشو ندارن... ان شالله به تمام آرزوهای قشنگتون برسید،از ته قلب براتون ارزو میکنم
marzi
19 آبان 97 11:46
سلام زینب جون. ان شالله دستش خیر باشه برات و نتیجه بگیری. دعاگوت هستم
marzi
29 آبان 97 11:04
ان شالله خیره و این بار همه چی مطابق میلت پیش بره. منتظر خبر خوش مادر شدنت هستیم