آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

آیا ما بالاخره صاحبخانه می شویم؟

1397/6/12 9:17
نویسنده : زینب
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. دوستای وبلاگیم. مدتی نبودم. توی خونه وقت ندارم بشینم پای سیستم توی اداره هم چند وقتی نت قطع بود. خندونک

روزها یکنواخت می گذره فعلا به دکتر فکر نمی کنم یعنی نه حوصله شو دارم نه پولشو و میخوام دوسه ماه استراحت کنم . 

 یه خبر : ما یه تصمیم گرفتیم و اون اینه که بالاخره بعد از چندسال مستاجری خونه بخریم . تصمیم مون جدی شد یه تیکه زمین داشتیم که فروختیم یه مقدار وام گرفتیم یه مقداری هم از بابام قرض گرفتیم تا تونستیم یه مقداری از پول خونه رو جور کنیم خیلی گشتیم خونه ها یا کوچیک بودن یا خیلی بزرگ بودن یا نیاز به تعمیر داشتن اونایی هم که خوب بودن قیمتشون از پول ما خیلی بیشتر بود. بالاخره بعد از کلی گشتن و بالاپایین کردن یه خونه تقریبا نوساز 150 متری پسندیدیم. اما هنوز 30 میلیون کم داشتیم . 80درصد پول رو دادیم و 20درصد بقیه رو قرار شد یکماه دیگه پرداخت کنیم. و حالا من و شوهرم تصمیم گرفتیم خونه برای یکسال رهن بدیم به مستاجر و پولشو بدیم به فروشنده و بعد از یکسال که 30 میلیون رو جور کردیم خونه رو از مستاجر پس بگیریم. تا حالا صابخونه ی مستاجر دیده بودین خنده. تا حالا مستاجری که خودش مستاجر داشته باشه دیده بودین عینکخنده 

دوستان برامون دعا کنید یه مستاجر خوب برای خونمون جور بشه که ما که ما هم بتونیم صابخونه بشیم و دعا کنید خدا عمری بهمون بده که بتونیم با دل خوش طعم شیرین خونه دار شدن رو بچشیم . و خدا رو چه دیدید شاید کادوی خونه دار شدنمون از خدا یه نی نی ناز باشه . خیلی دعامون کنید. 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
12 شهریور 97 12:19
سلام اجی خوبی به سلامتی ان شاءالله حاجتت روا بشه
الهه
17 شهریور 97 5:55
سلام‌ اجی خوبی امروز میخوام برات به پست تولد بزارم تو مته محرم افتاده به خاطر همین زودتر پست تولدتو میزارم هر وقت تونستی بیا پستتو ببین
زینب
پاسخ
وای ممنون عزیزم. تولد منو از کجا میدونی . شایدم خودم بهت گفتم نمیدونم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
18 شهریور 97 12:53
ان شاا... همه چیز درست می شه
زینب
پاسخ
ان شالله
marzi
10 مهر 97 21:29
مبارک باشه خونه جدیدتون. ان شالله زودی مستاجر خوب گیر بیاد و کارهاتون خوب پیش بره.محبت