آخرین آرزوی دلم

یک روز می رسد که در آغوش گیرمش، هرگز بعید نیست خدا را چه دیده ای ...

خسته شدم

1395/4/15 19:13
نویسنده : زینب
217 بازدید
اشتراک گذاری

من نمی دونم واقعا مردم پیش خودشون چی فکر می کنن؟ فکر میکنن من دلم نمی خواد  مادر بشم؟ فکر می کنن من عقلم نمی رسه باید برم دکتر؟ یا فکر میکنن اگه هر روز یه حرف تکراری رو برای من تکرار کنند درد من دوا میشه؟ 

دیگه واقعا خسته شدم از اینکه توی هر مهمونی و مراسمی هی مردم بگن چرا دکتر نمیری؟  از دلسوزیاشون خسته شدم. دیگه حتی از دعاشون هم خسته شدم  از اینکه هر دفعه میبینت جلوی جمع بگن ان شالله روزی تو. از اینکه هر روز یادت بندازن که یه خلع بزرگ توی زندگیت هست از اینکه با حرفاشون بگن توی زندگیت هر چی هم داشته باشی تا بچه نداری هیچ نداری... خسته شدم واقعا کم آوردم...  کاش می تونستم دا بزنم و بگم بابا دست از سرم بردارین بزارین به درد خودم بمیرم..

 

کاش خدا دلش به رحم بیاد و یه معجزه کنه . می دونم این برای خدا هیچ کاری نداره 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

تور لحظه آخري
15 تیر 95 19:25
مطالب خوبي ميزاريد
زینب
پاسخ
ممنونم
ديزل ژنراتور
15 تیر 95 20:03
خوب بود
تشريفات مجالس
15 تیر 95 20:16
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما خيلي ممنون
آنتي اسکالانت
15 تیر 95 20:55
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما خيلي ممنون
چاپ کاتالوگ
15 تیر 95 21:39
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما
فلش مموري تبليغاتي
15 تیر 95 21:44
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما خيلي ممنون
ساخت غرفه
15 تیر 95 22:48
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما
آموزش 3dmax
15 تیر 95 23:33
مطلب جالبي بود
سیمرغ
23 تیر 95 13:16
زینب جون خودت رو ناراحت نکن منم همینطورم و خسته شدم از دست آدمای دور و برم ولی چه کار میشه کرد باید توکل کرد به خدا و قوی بود مطمئن باش خدا داره ما رو امتحان میکنه پس ناشکری نکن و دست نیاز به سمتش بلند کن و مطمئن باش به زودی جوابت رو میده عزیزم میشه بگی چند ساله و مشکل چیه؟برام خصوصی بفرست البته اگه دوست داری
سیمرغ
28 تیر 95 11:41
خواهر عزیزم توی وبم میخوام یه سری درمان های گیاهی بدارم مال طبیبی هست که برای همه بیماری ها پیشش رفتن و جواب گرفتن در این مورد هم میگردم اگه چیزی پیدا کردم مینویسم فقط یه سوال کیست اندومتریوز با کیست های دیگه که تو رحم هست متفاوته؟
الی
12 مرداد 95 20:43
امان از این حرفا تک تکشون رو شنیدم و حس کردم و غصه خوردم اخرشم میرسن به جایی که بهت میگن بچه میخوای چیکار نه بابا حالا نمیخوای آی اتیش میزنن به ادم رسما دور از جون شما ادمو خر فرض میکنن ولی غصه نخور پایان شب سیه سپید است از ته دل روزای قشنگ رو برات ارزو میکنم